Misstänkt på TV4.

Låt oss börja med något positivt. Det var väldigt positivt att de hade ett program om cannabis helt enkelt. Så det var det enda som var positivt. 
Jag hoppas alla såg detta avsnitt, om inte, vänta tills den finns på tv4play och kolla.

Det var ett tragiskt program så oerhört oinformerat angående cannabis, experter som inte kan något om ämnet själv, det var så pinsamt jobbigt för de med något annat än propaganda som kunskapskälla att se på detta. Man hoppades att de kunde dra in ett par kvalificerade individer för att tala om cannabis och dess effekter, några som till exempel kanske kan stava till vetenskap.
(Jag ville slå in huvudet i väggen när de tog upp haschpsykoser.)

Jag kommer skriva mer om detta imorgon just nu måste jag lägga mig. Men en sak är säkert, enda sättet att vinna detta kriget är att ösa in cannabis i samhället, så har du en källare, börja odla. Läser du på inom ämnet kan jag lova dig att du inom ett år drar in 50-60 tusen kronor i månaden.  Civil olydnad är enda sättet för rättvisa i nuläget. 

-Z


Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-05 @ 01:19:29
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: X

Har inte sett programmet ännu, försökte hitta det men på tv4play finns bara inför-delen av programmet.

Tråkigt att höra att det liksom alla andra program i svensk tv om cannabis, var vinklat.



Om någon vet nåt annat sätt att se programmet så säg gärna till!

2009-05-14 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0